diumenge, 12 de maig del 2013

ENGANXADA... AL GANXET XXL!!!

Bé, tal com us dic... ja sóc una addicta més en el món del ganxet!!!
Tenia moltes ganes d'aprendre així que em vaig apuntar a un mini curs de "trapillo" i m'ho vaig passar molt bé. Al principi em vaig estressar ja que mai havia agafat una agulla però vaig sortir del tot contenta amb el meu cistellet!!! 




Algunes fotos del curs:








Es meus primers treballets:





Em queda molt per aprendre, ja ho veieu però això promet!!!
Mireu quines meravelles es poden fer:












7 comentaris:

  1. Què xulo això del ganxet!! Segur que acabes feta una artista també en aquest tema.
    Petonets.

    ResponElimina
  2. Olga això és fantàstic! gràcies per regalar-nos totes aquestes entrades per anar provant.Realment es poden fer coses molt boniques.Jo també estic enganxada al ganxet XL.

    ResponElimina
  3. nenaa que macu!! jo també vull aprendre el que passa es que em falten dies, jajajaja. has fet uns cistells maquíssims!! ara a per la catifa!! petons!!!

    ResponElimina
  4. T'han quedat supers! jo també faig ganxet de tant en tant, però no xxl, i hi ha temporades de no poder parar , jejejej. Li vaig fer un parell de barrets i bufandes al David i un buff per mi , hauré de provar de fer cistellets també.
    Merci per la idea!!

    petonets !

    ResponElimina
  5. Uauuuuuuuuuuuuuu Olga fantàstic !!!!!!!
    I tu que ets una gran artista segur que en fas meravelles !!!!!
    Ja ens explicaràs ehhhhhhhhhhhhhh
    Petonets guapa i que passis una bona setmana !!!!

    ResponElimina
  6. Gràcies pels comentaris guapetones! Em queden uns cistells una mica deformes encara! Jejeje. Això si, com que no paro de fer cosetes... en quatre dies ho tinc!!!
    Petonets i bona setmana a totes!!! :O)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...